אירועי תשתית ענן של אורקל

קבלו יותר מתשתיות הענן של אורקל (OCI) עם מגוון רחב של אירועי און ליין והקלטות על פי דרישה. עם אירועי OCI תוכלו ללמוד באופן מעמיק ובאופן אישי מהידע המתקדם של מפתחי אורקל, תוכלו להבין כיצד לקוחות ממנפים את OCI כדי להשיג את המטרות שלהם, או לקבל את החדשות האחרונות ישירות מהמקור. ראו את רשימת האירועים קרובים כאן למטה, או התעדכנו ברשימת התכנים המוקלטים על פי דרישה.

אירועים מוקלטים על פי דרישה

אירועי Oracle Cloud מאוחסנים בארכיון וזמינים כאן לצפייה ישירה על פי דרישה. מסמינרים מקוונים לסיפורי הצלחה של לקוחות ועד לכנסים וירטואלים, היכנסו לעומק יחד עם המומחים של אורקל כדי לגלות את הפוטנציאל האמיתי של Oracle Cloud.


היכרות עם ה-Oracle Database Service עבור Microsoft Azure

ב-20 ביולי 2022

מנכ" ל אורקל,לארי אליסון ומנכ"לית מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, הכריזו על שירות מסד הנתונים של Oracle עבור Microsoft Azure

Java Innovations

ספטמבר 2022

גאים להציג את Java 19! ראה כיצד תכונות חדשות יכולות לקדם את החדשנות שלך ביישום.

Oracle Developer Live: פישוט פיתוח אפליקציות מודרני

אוגוסט 2021

למד כיצד Java יכולה לעזור לך לפתח את הדור הבא של יישומי ארגונים מודרניים עשירים, ניתנים להרחבה ומאובטחים עבור מגוון סביבות פריסה.

מפתח אפליקציות עם מסד נתונים של Oracle

מאי 2021

למד כיצד Oracle Database מותאם לפרודוקטיביות של מפתחים. אירוע זה יראה לכם כיצד Oracle Database מעניק למפתחים גישה פשוטה מונעת API ושפות ספציפיות לדגם יחד עם יכולות SQL חזקות.

Oracle Database World

26 באפריל, 2022

פספסתם את האירוע? למד כיצד לפשט אפליקציות וניתוח מונחי נתונים ולהפיק את המרב מהנתונים שלך מהמומחים והאדריכלים שמאחורי Oracle Database.

Oracle Database World

1-2 בדצמבר 2021

זו ההזדמנות שלך ללמוד על החידושים האחרונים של מסדי הנתונים של אורקל וכיצד תוכל להפעיל אותם כדי להתחיל ליצור את הארגון שלך מבוסס הנתונים.

בנקאות על נתונים: מאסטרקארד, Deloitte ו-Certegy דנים במגמות בתעשייה

25 באוגוסט 2021

הצטרפו ל-Mastercard, Deloitte ו-Certegy כשהם דנים כיצד חדשנות עסקית וטכנולוגית יכולה להתמודד עם האתגרים של היום וללמוד מדוע אורקל היא שותפה מהימנה לארגוני שירותים פיננסיים ברחבי העולם.

לא מוצא את מה שאתה מחפש?

חפש אירועים קרובים בלייב ועל פי דרישה