Oracle Red Bull Racing - מנצחים בעזרת נתונים

הצוות של Formula One™ שבר את כל השיאים בעונת 2023 כשזכה בשני תארים: Drivers’ Championship ו-.Constructors' Championship הצוות השתמש בשירותי הענן של Oracle Cloud כדי להריץ את אסטרטגיית המרוץ, לפתח את מנוע הרכב, להפעיל את סימולציית המרוץ, להגביר את מעורבות קהל המעריצים ועוד.

ביצועי שיא עם Oracle Cloud

איך מנצחים באחת מעונות המרוצים המרגשות ביותר שהיו אי פעם? עם מהירות גדולה יותר. השימוש של חברי הצוות של Oracle Red Bull Racing ב-Oracle Cloud Infrastructure (OCI) איפשר להם להריץ מיליארדי סימולציות לאסטרטגיות המרוץ שלהם, והגביר את הסיכויים של הנהגים שלהם,Max Verstappen ו-Sergio Pérez t לזכות.


"Oracle Cloud אפשרה לנו לקבל החלטות ביום המירוץ שעזרו למקס ורסטפן לזכות באליפות הנהגים לשנת 2021."

– כריסטיאן הורנר, מוביל צוות ומנכ"ל Oracle Red Bull Racing

OCI מאפשר לחברי הצוות שלOracle Red Bull Racing להתקדם לעבר המנוע החדש שלהם לשנת 2026

מיליארד דרכים לנצח עם OCI

השימוש ב-OCI אפשר לצוות של Oracle Red Bull Racing להריץ כמות סימולציות גדולה ב-25% בעונה הנוכחית, ולהעניק לנהגים שלהם את הליטוש הנוסף. היכולת לקבל תובנות בזמן אמת על הביצועים ועל גורמים רבים אחרים הובילה לתהליך קבלת החלטות מלוטש, ועזרה לייצר את הניצחונות.


מהירות, עוצמה ואמינות מנצחות

היכולת הביצועית של OCI מאפשרת לצוות של Oracle Red Bull Racing להריץ ניתוחים בזמן אמת במהלך המרוץ ולקבל החלטות מכריעות בנוגע לאסטרטגיה שלהם. בעזרת השימוש ב-OCI הצוות הריץ כמות גדולה יותר ב-25% של סימולציות מירוצי מונטה קרלו. מערך טכנולוגיה משופר, שנעזר בעוצמה ובגמישות של Kubernetes אפשר להם לשדרג את פלטפורמת הסימולציות שלהם, אך עדיין להישאר בתוך מסגרת התקציב המוגבלת המותרת.


המעריצים מתקרבים לאקשן

המעריצים מתקרבים לאקשן

הצוות השתמש במערכות Oracle Advertising ו-Customer Experience ופיתח פלטפורמה המיועדת להגביר את מעורבותם של מעריצים ומאפשרת להם לצפות מקרוב בצוות. הפלטפורמה של Oracle Red Bull Racing Paddock מאפשרת למעריצים לצבור נקודות ולזכות בפריטים בלעדיים ובהורדות דיגיטליות ייחודיות. בשנת 2023 נערכה תחרות ראשונה מסוגה בפלטפורמת ה-Paddock, במסגרתה המעריצים הגישו הצעות לעיצוב סמלי הקבוצה שהופיעו על הרכבים במהלך מספר מרוצים.


המרוץ לפסגת המנויים

הפלטפורמה של
Oracle Red Bull Racing Paddock הביאה לגידול של יותר מ-950% ברכישת תוכניות מנויים.


סרטון של ן Red Bull Powertrains

העתיד של F1

מחשוב מבוסס ענן הוא חלק חיוני מהתוכניות של Red Bull Ford Powertrains לעצב ולבנות ספק כוח היברידי חדש לקראת עונת המרוצים של 2026.


המהנדס הראשי מעצב אסטרטגיה בעזרת נתונים

Guillaume Cattelani, מהנדס ראשי של טכנולוגיה וכלי אנליטיקה משתמש במדעי הנתונים כדי לגרום למכוניות המרוץ להיות מהירות יותר, ועושה בו שימוש גם בעבודות ההנדסה שמתבצעות ב-Red Bull Technology Campus, שם הוא מיישם את מה שלמד גם על תעשיות אחרות. הוא מסביר כיצד הם משתמשים ב-OCI על מנת להאיץ את השימוש במדע נתונים יישומי ובאנליטיקות.


קראו מה אחרים אומרים עלינו