טכנולוגיות מסד נתונים

מצאו את מסד הנתונים שמתאים לכם
Oracle מציעה ללקוחות גרסאות שעברו אופטימיזציה של עלויות עם ביצועים גבוהים של Oracle Database, מערכת ניהול מסדי נתונים מרובים המתכנסת המובילה בעולם, וכן מסדי נתונים של MySQL ו-NoSQL. Oracle Autonomous Database, הזמין בתשתית Oracle Cloud Infrastructure וזמין באופן מקומי באמצעות Oracle Cloud@Customer ואזור ייעודי, מאפשר ללקוחות לפשט סביבות מסדי נתונים רלציוניים ולהפחית עומסי עבודה ניהוליים.

Oracle Database 23ai: מסד הנתונים החזק ביותר בעולם לבינה מלאכותית (3:10)
הכרזה על Oracle Database 23ai: הביאו בינה מלאכותית לנתונים שלכם

לארי אליסון וחואן לואיזה דנים באסטרטגיה ב-GenAI שמאחורי Oracle Database 23ai.

מדוע לבחור במסדי הנתונים של Oracle לכל צורכי הנתונים שלכם?

  • IDC: Oracle Autonomous Database מספק החזר ROI של 417%.

    מחקר אנליסט עצמאי מראה כיצד Oracle Autonomous Database מציע חיסכון משמעותי והחזר על השקעה של 417% לאורך חמש שנים, כשנותרו חמישה חודשים בלבד לתקופת ההחזר.

  • שמור מפני הפרות נתונים

    להעריך, לזהות ולמנוע איומי אבטחת נתונים בעזרת פתרונות אבטחת מסדי נתונים של Oracle להצפנה, ניהול מפתחות, מיסוך נתונים, בקרות גישה מיוחדות למשתמשים, ניטור פעילות וביקורת. צמצם את הסיכון להפרת נתונים ופשט והאיץ את התאימות.

  • השתמשו במסד נתונים יחיד לכל סוגי הנתונים ולכל עומסי העבודה

    מפתחי יישומים בחינם משינויים מורכבים ונתונים מיותרים עם מסד הנתונים המתכנס של Oracle.

  • לפרוס היכן שאתה צריך

    הפעל את מסד הנתונים של Oracle בכל מקום שנדרש - במרכז הנתונים שלך, בענן הציבורי או בענן הפרטי שלך. זה מציע את הגמישות בין הפריסה במרכז הנתונים שלך כאשר תושבות או חביון הם קריטיים, או בענן כאשר אתה רוצה לנצל את המדרגיות ואת מערך היכולות הרחב ביותר.

  • פשטו את תהליכי פיתוח היישומים

    הפכו את הפיתוח והפריסה של יישומים ארגוניים לפשוטים יותר בעזרת פלטפורמת מסדי הנתונים המקיפה ביותר עם שירותי יישומים ונתונים. בנו יישומי SaaS עם CI/CD, מסדי נתונים עם ריבוי דיירים, Kubernetes, טכנולוגיות מקוריות לענן וטכנולוגיות low-code.

  • השיגו ריבונות נתונים וסקילביליות אופקית

    הפעילו מסדי נתונים מבוזרים באופן גלובלי, עם סקלביליות לינארית, עם ריבוי מודלים, שעומדים בדרישות ריבונות הנתונים ומציעים זמן המתנה קצר וזמינות גבוהה. מקמו באופן אוטומטי נתונים בשבר מסד הנתונים הרצוי, והיפטרו מהכנת נתונים ידנית. מפתחים יכולים להתייחס למסד נתונים מפוצל לשברים כמסד נתונים לוגי יחיד, מה שהופך את פיתוח היישומים לפשוט יותר.

בחרו את אפשרות הפריסה המתאימה לכם ביותר

  • Oracle Database במיקום שלכם

    הפעילו את Oracle Database במיקום שלכם ועל חומרה משלכם. לחלופין, השתמשו ב-Oracle Exadata במרכז הנתונים שלכם לקבלת הביצועים, הגמישות והעוצמה הטובים ביותר.

  • טכנולוגיית Oracle Cloud במיקום שלכם

    הפלטפורמה הטובה ביותר עבור Oracle Database, המסופקת באופן מאובטח מאחורי חומת האש שלכם ומנוהלת על ידי Oracle.

  • Oracle Database ב-Oracle Cloud Infrastructure

    הפיקו תועלת מעוצמת המחשוב, האחסון הפיזי והכלים שמאפשרים פישוט של פעולות שגרתיות של ניהול מסדי נתונים, כמו גם מהמערכת המתוכננת בעלת הביצועים הגבוהים של Oracle, שעוצבה במיוחד להפעלת מסדי נתונים בענן בקנה מידה ארגוני.

  • Oracle Database בסביבות מרובות עננים

    היישומים של מסדי נתונים משיגים ביצועים, קנה מידה וזמינות גבוהים ב-Azure באמצעות שימוש בשירותי Oracle Database המשולבים באופן עמוק ב-Azure ופועלים ב-Oracle Cloud Infrastructure, הממוקמת במרכזי הנתונים של Azure.

איזה מסד נתונים מתאים לך?

פחות זמן הוצאה בניהול מאגרי מידע

Oracle Autonomous Database מבטל את מורכבות ההפעלה והאבטחה של מסד Oracle, תוך שהוא מעניק ללקוחות את הרמות הגבוהות ביותר של ביצועים, מדרגיות וזמינות.

מוצרים

הריצו עד פי 3 מהר יותר

הפעלת Oracle Database ב- Exadata, הפלטפורמה המהירה ביותר עבור Oracle Database, מאפשרת ללקוחות להגדיל את שיעורי העסקאות, להאיץ את הניתוח העסקי ולפשט את ניהול ה- IT. Exadata זמין במרכזי נתוני לקוחות ובתשתית Oracle Cloud Infrastructure, המאפשר ללקוחות להשיג את רמות הביצועים הגבוהות ביותר עבור מסד נתונים Oracle Autonomous Database.

מוצרים

טכנולוגיית Oracle Database המובילה בתעשייה במרכזי נתוני לקוחות

ניתן לפרוס את מסד הנתונים של Oracle בשטח כאשר ללקוחות יש חששות לגבי תושבות נתונים ואיחור ברשת. פריסות Cloud@Customer מאפשרות להתארח בטכנולוגיית Oracle Cloud העדכנית ביותר, כולל Exadata ובסיס נתונים Autonomous Database, במרכז נתוני הלקוחות.

מוצרים

תיאום שדרוגי מסדי נתונים ואפליקציות

ללקוחות עם יישומים התלויים בגרסאות מסד נתונים ספציפיות של Oracle, יש שליטה מלאה על הגרסאות שהם מריצים וכשהגרסאות אלה משתנות.

מוצרים

להאיץ את הפיתוח של יישומים ממוקדי JSON

Oracle Database תומך באופן מלא בפיתוח אפליקציות ללא תוכניות באמצעות מודל הנתונים של JSON כדי להגדיל את פריון המפתחים. השתמשו ב-Oracle Database API עבור MongoDB כדי לפתח ולהריץ יישומי MongoDB באמצעות Oracle Database בסביבה המקומית ובענן.

מוצרים

מסד הנתונים הפופולרי ביותר בעולם בקוד פתוח ב-Oracle Cloud

MySQL HeatWave הוא שירות מסד נתונים מנוהל במלואו, המופעל על ידי מאיץ השאילתות המשולב HeatWave בזיכרון. זהו שירות מסד הנתונים הענן היחיד המשלב עסקאות, ניתוח ושירותי למידת מכונה במסד נתונים MySQL אחד, ומספק ניתוחים מאובטחים בזמן אמת ללא המורכבות, השהיה והעלות של שכפול ETL. הוא זמין ב-OCI וב-AWS.

מוצרים

תגובה חביון נמוכה וקנה מידה אלסטי

Oracle NoSQL מסייעת למפתחים להגדיל את הפרודוקטיביות שלהם באמצעות שירות ענן מנוהל התומך במסמכים ובמודלים מרכזיים של ערכי ערך.

מוצרים

Oracle Cloud Database

פתרון נתונים אוטומטי באמת

Oracle Autonomous Database הוא פתרון מסד נתונים ענן הכולל לאחסון נתונים, אגמי נתונים, דיווח תפעולי ועיבוד נתוני אצווה. אורקל משתמשת למידת מכונה כדי להפוך את כל משימות מסד הנתונים השגרתיות לאוטומטיות - מה שמבטיח ביצועים גבוהים יותר, אמינות, אבטחה ויעילות תפעולית.

מוצרים

ניהול נתונים חזק עם מורכבות מינימלית

Oracle Exadata זמין מאוד ובעל ביצועים גבוהים; זוהי הארכיטקטורה המאובטחת ביותר להפעלת Oracle Database. Exadata יכול לצמצם את טביעת הרגל של מרכז הנתונים שלך ולהאיץ את הזמן לשוק לעומסי עבודה קריטיים למשימה.

מוצרים

העוצמה של Exadata Cloud במרכזי נתוני לקוחות

Oracle Exadata Cloud@Customer משלב את הביצועים של Oracle Exadata עם הפשטות, הגמישות והמחירים של שירות מאגרי מידע מנוהל במרכזי נתוני לקוחות. זו הדרך הפשוטה ביותר להעביר את מאגרי המידע הקיימים של Oracle לענן מכיוון שהיא מספקת תאימות מלאה למערכות Exadata קיימות ול- Exadata Cloud Service. Exadata Cloud@Customer עונה גם על דרישות הלקוח לריבונות נתונים וקישוריות נמוכה למשאבי מרכז הנתונים הקיימים, תוך שהיא מאפשרת להם להשיג גיבוש מסד נתונים גבוה יותר מהאפשרי עם שירותי ענן מסד נתונים מקומיים אחרים.

מוצרים

בניית, קנה מידה והבטחת מאגרי מידע בענן

Oracle Base Database Service מאפשר לארגונים ליצור ולנהל מופעים מלאים של Oracle Database ב-Oracle Cloud Infrastructure (OCI). צוותי IT מספקים מסדי נתונים על מכונות וירטואליות עם נפחי אחסון בלוק המספקים שירותי מסד נתונים בענן חסכוניים עם מבחר של מהדורות Oracle Database.

מוצרים

הפעלת שירותי Oracle Database ב-Microsoft Azure

Oracle Autonomous Database@Azure מאפשר לארגונים להריץ את עומסי העבודה מכל מקום, למנף את השילוב בין Oracle ו-Azure לטובת מודרניזציה וחדשנות ולפשט את תהליכי הרכש וניהול הענן. לקוחות יכולים לשלב את שירותי Azure לבחירתם עם Oracle Autonomous Database ו-Oracle Exadata Database Service, שירותי OCI המשולבים עמוק במרכזי נתונים של Azure וממוקמים בהם.

תכונות

  • הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים, קנה מידה וזמינות של Oracle Database בתשתית Oracle Exadata
  • - תמחור ומאפיינים זהים לאלה של OCI, כולל Oracle Real Application Clusters
  • הפשטות, האבטחה וזמן ההמתנה של סביבת הפעלה יחידה בתוך Azure, כולל ניהול זהויות וגישה משולב עבור שירותי מסד נתונים עם Microsoft Entra ID
  • יומני שירות של Oracle Database, מדדים ואירועים זמינים ישירות ב-Azure כדי לפשט את הניטור ואת פתרון הבעיות
  • היכולת לרכוש באמצעות Azure Marketplace עם ההתחייבויות הקיימות ב-Azure, ולהשתמש ברישיונות Oracle Database הנוכחיים ובהסכמי רישיון ללא הגבלה

מסד נתונים MySQL יחיד עבור OLTP ו-OLAP

MySQL HeatWave הוא השירות היחיד שמאפשר למנהלי מסד נתונים ומפתחי אפליקציות להפעיל עומסי עבודה של OLTP ו-OLAP ישירות ממסד הנתונים MySQL שלהם. זה מבטל את הצורך בהעברת נתונים מורכבת, גוזלת זמן ויקרה ושילוב עם מאגר נתונים נפרד.

מוצרים

זמינות גבוהה, גמישות מודל הנתונים, מדרגיות אלסטית

שירות ענן מסד הנתונים של Oracle NoSQL מספק תפוקה לפי דרישה ואספקה מבוססת אחסון התומכת במודלי נתונים של מסמכים, עמודים וערכי מפתח, והכל עם אחריות גמישות לעסקה.

מוצרים

2 במאי 2024

הכרזה על הזמינות הכללית של Oracle Database 23ai

דומיניק ג'יילס, מנהל מוצר ייחודי, Oracle

Oracle Database 23ai מייצג את גרסת התמיכה ארוכת הטווח הבאה של Oracle Database, ומתמקד באופן משמעותי בבינה מלאכותית, בפרודוקטיביות המפתחים ובאמינות קריטית למשימה. חקור פרטים טכניים של מאפייני מפתח, כגון AI Vector Search, JSON Relational Duality, Property Graph, מסד נתונים מבוזר גלובלי ו-True Cache.

משאבים

תיעוד

גשו לספריית התיעוד של Database

גשו לחבילת התיעוד המלאה של המהדורה האחרונה של Oracle Database.

למידת ענן

פתחו את כישורי ה-Database שלכם

Oracle University מספקת פתרונות למידה שיסייעו לכם לפתח כישורים ולבדוק את המומחיות שלכם. למידע נוסף על הכשרה והסמכה שאתה יכול לסמוך עליהם כדי להבטיח את הצלחת הארגון שלך.

קהילת הלקוחות

Ask TOM Office Hours

תיהנו מהדרכה בחינם, ערכות לימוד ומפגשי שאלות ותשובות חודשיים עם המומחים של Oracle.

גלה מה הלקוחות שלנו אומרים

לוגו Gartner

ביקורות מעמיתיך בארגון - אומתו על ידי גרטנר

לוגו TrustRadius

תוכנות ושירותים עם דירוג גבוה ביותר המבוססים על סקירות מעמיקות של משתמשים מאומתים.

לוגו G2

תוכנות ושירותים עסקיים המבוססים על דירוגי משתמשים ונתונים חברתיים.

התחל בעבודה עם מסד הנתונים של Oracle


נסה את Oracle Cloud Free Tier

בנה, בדוק והפיץ יישומים ב- Oracle Cloud בחינם.


להפעיל סדנה

הפעל מגוון רחב של מעבדות וסדנאות ונסה את הטכנולוגיה הטובה ביותר שלנו בשידור חי.


לקבל הסמכה

גש להכשרה והסמכות מקוונות עבור שירותי ענן מסד הנתונים של Oracle.


צרו קשר עם נציגי המכירות

מעוניינים ללמוד עוד? צור קשר עם אחד המומחים המובילים בתעשייה שלנו.