יישומי ענן של Oracle

מתוכננים לשינוי. בנויים עבורכם.

החבילה המלאה שלנו של יישומי SaaS עם בינה מלאכותית משובצת מספקת תהליכים עקביים ומקור אמת יחיד לכל הפונקציות העסקיות החשובות ביותר – מתכנון משאבים ארגוניים, ניהול שרשרת האספקה וניהול ההון האנושי עד פרסום וחוויית הלקוח. היישומים עוזרים לשפר את האינטראקציה עם הלקוחות, להגביר את גמישות העסק ולהגיב לשינויים מהר יותר מאי פעם.

Gartner®בחרו ב-Oracle Fusion Cloud ERP כמובילים בקרב ארגונים ממוקדי-מוצר.

גלו מדוע Oracle הוכתרה כמובילה ב-Magic Quadrant ל-Cloud ERP לשנת 2023 עבור ארגונים ממוקדי-מוצר - בפעם החמישית.*

Oracle AI ל-Fusion Applications

למדו מהם היתרונות של Oracle AI עבורFusion Applications וכיצד Oracle מטמיעה בינה מלאכותית מסורתית וגנרטיבית ב-Fusion Cloud Applications.

Gartner® מכריזה על Oracle כחברה מובילה בניהול הון אנושי, בפעם השמינית

גלו מדוע Gartner® הכתירה את Oracle כחברה מובילה בדו"ח Magic QuadrantTM לשנת 2023 עבור חבילות HCM מבוססות ענן עבור ארגונים עם יותר מ-1,000 עובדים.**

המדריך ל-Oracle Cloud Applications למנהלי IT ולמנהלים עסקיים

הפיקו את המרב מחדשנות תמידית, ביצועים טובים יותר ואבטחה משופרת. גלו עוד ב"שישה עקרונות לבניית עסק טוב יותר עם פלטפורמת Oracle".


הגעתם לכאן בשביל פיתוח יישומים? מחפשים Java?

אסטרטגיה אנליטית עבור Oracle Cloud Applications אסטרטגיה אנליטית עבור Oracle Cloud Applications

מדריך אנליטיקה למנהלים עסקיים.

מדוע לקוחות אוהבים את Oracle Cloud Applications

לא כל העננים נוצרו שווים. ל-Oracle Fusion Cloud Applications יש את כל מה שאתם צריכים כדי להביא לאופטימיזציה של העסק שלכם, לקבל החלטות מהירות וטובות יותר ולהישאר צעד אחד לפני כולם. היישומים הטובים מסוגם עבור העסק כולו – לכל סוגי התעשיות, תשתית ענן מהדור הבא שתוכננה עבור יישומי SaaS, והכול על פלטפורמת יישומים מבוססת-תקנים שמאפשרת להרחיב, להתאים אישית ולשלב יישומים בקלות.

להצגת כל יישומי Oracle

לעיון ביישומי Oracle

תכנון משאבים בארגון

גלו כיצד פתרונות ענן של תכנון משאבים ארגוניים (ERP) יכולים להבטיח את עתיד העסק שלכם מבחינת ניהול חשבונות, אנליטיקה, איחוד, תכנון, רכש, פרויקטים ודיווח.

ניהול הון אנושי

גלו כיצד מנהלי משאבי אנוש מקבלים החלטות מהירות וחכמות יותר עם פתרונות משאבי האנוש של Oracle ומקדמים מעורבות, פרודוקטיביות וערך עסקי עבור ארגונים והאנשים שבהם.

ניהול שרשרת האספקה והייצור

גלו כיצד פתרונות ניהול שרשרת האספקה והייצור (SCM) של Oracle עוזרים לקדם חדשנות ולהפוך שרשראות אספקה מסורתיות לשרשרות אספקה גמישות, משולבות ואיכותיות יותר.

שיווק

גלו כיצד פתרונות שיווק דיגיטליים תומכים בחוויות שיווק מרובות-ערוצים של B2B ו-B2C ומקדמות את המכירות, המותג ונאמנות הלקוחות. Oracle Marketing תומכת באוטומציה שיווקית לתכלול סביבה מרובת ערוצים.

מכירות

גלו כיצד פתרונות המכירות של Oracle מתקדמים מעבר לאוטומציה של כוח המכירה במטרה להביא לאופטימיזציה של ההתקשרויות השיווקיות שלכם באמצעות סט מקיף של יכולות המחזקות את קשרי הלקוחות ומקדמות צמיחה עסקית.

שירות

גלה כיצד פתרונות Oracle Service עוזרים לבדל את המותג שלכם בעזרת אינטראקציות ושירות לקוחות אוטומטיים, מותאמים אישית, רבי-ערוצים ומונעי ידע.

מדוע העסק שלכם זקוק ליישומי ענן מודרניים יותר מאי פעם

ילדה חכים רשיד, מנהלת, שיווק מוצרים ליישומי ענן

האירועים האחרונים הזכירו לנו אמת בסיסית: העולם לא מפסיק להשתנות אף פעם. שיבושים כלכליים וחברתיים - בדרך כלל מופיעים באופן בלתי צפוי - עשויים לאלץ אתכם לחשוב מחדש על כל היבט בעסק שלכם באופן פתאומי. מקור נוסף לשינוי הוא הלקוחות שלכם שמבקשים מכם לענות על צורכיהם שמתפתחים במהירות תוך אספקת מוצרים חדשים יותר, מחירים טובים יותר ושירות לקוחות יעיל יותר שעומד בזמנים.

בלוגים מומלצים בנושא SaaS

הצג הכל
סדרת Oracle Playbook

אספנו את כל הסודות בנוגע לאנשים, לתהליכים ולאסטרטגיות המערכות שלנו. ואנחנו רוצים לחלוק אותם איתכם.

התחילו, לימדו, התחברו והתעדכנו במאפיינים חדשים.

* Gartner® Magic Quadrant™ for Cloud ERP for Product-Centric Enterprises, 2023, Published: 3 October 2023. אנליסטים: Greg Leiter, Robert Anderson, Dixie John, Tomas Kiensat, David Penny.

** Gartner® Magic Quadrant™ for Cloud HCM Suites for 1,000+ Employee Enterprises, Published: 18 October 2023. אנליסטים: Ranadip Chandra, Sam Grinter, Ron Hanscome, Chris Pang, Anand Chouksey, Josie Xing, Harsh Kundulli, David Bobo, Laura Gardiner, Hiten Sheth, Jackie Watrous, Travis Wickesberg.

Gartner אינה תומכת בכל ספק, מוצר או שירות המתוארים בפרסומי המחקר שלה, ואינה מייעצת למשתמשי טכנולוגיה לבחור רק את הספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר או בעלי דירוג אחר. פרסומי המחקר של Gartner מכילים את הדעות של ארגון המחקר של Gartner ואין לראות בהם הצהרות עובדתיות. Gartner מסירה כל אחריות, מפורשת או משתמעת, ביחס למחקר זה, לרבות כל אחריות לגבי סחירות או התאמה למטרה מסוימת.

גרפיקה זו פורסמה על ידי Gartner, Inc. כחלק ממסמך מחקר גדול יותר ויש להעריך אותה בהקשר של המסמך כולו. ניתן לקבל את מסמך Gartner לפי בקשה מ-Oracle.

GARTNER הוא סימן מסחרי רשום ושירות רשום, ו-MAGIC QUADRANT הוא סימן מסחרי רשום של Gartner, Inc. ו/או החברות המסונפות שלה בארה"ב ובעולם, והשימוש שנעשה בהם במסמך זה נעשה באישור. כל הזכויות שמורות.