Siemens Mobility מבלף את מורכבות הפרויקט עם עיבוד עסקאות אוטונומי

Siemens Mobility הפחיתה את העלויות ב-90% תוך שיפור זמן היציאה לשוק על ידי שימוש במסד הנתונים האוטונומי של Oracle לשילוב נתונים ממגוון מקורות, תוך מתן מידע מדויק בזמן אמת למנהלי הפרויקטים.

שיתוף:

בלחיצה אחת, Oracle Autonomous Database משלב אוטומטית כמויות גדולות של מידע ממקורות שונים, מה שבעבר היה פעולה מורכבת מאד ותהליך שדרש הרבה נייר.

Dr. Birthe Gebhardtמומחה נתונים, Siemens Mobility

אתגרים עסקיים

מפעילי הרכבות האירופיים מבצעים מודרניזציה של אלפי קילומטרים של תנועת רכבות עם מערכת בקרת אותות רכבת חדשה כדי לשפר את היעילות והניצול, וצוות Siemens Mobility מבצע דיגיטציה של הראשון מבין המסלולים הללו. כשהחברה החליטה שהיא צריכה דרך טובה יותר לנהל את הפרויקטים המורכבים הללו, שמתפרסים על פני בלגיה, נורבגיה וגרמניה, היא פנתה לOracle Autonomous Database.

מדוע Siemens Mobility בחרה ב- Oracle

עם פרויקט טרנספורמציה הכולל בעלי עניין ומסמכים רבים כדי לכוון את הפעולות, סימנס מוביליטי בחרה בOracle Autonomous Transaction Processing לפלטפורמת ניהול הפרויקטים שלה. הוא הציע זמן לשוק מהיר יותר, ביצועים גדולים יותר, פחות ניהול ועלויות נמוכות יותר מאשר פלטפורמות מקומיות אחרות או ענן. כמו כן, לאחר שOracle Application Express מובנה במסד הנתונים האוטונומי מאפשרת לה לבנות ולפרוס יישומים במהירות.

תוצאות

על ידי מעבר לעיבוד עסקאות אוטונומי של Oracle, הפעלת Oracle Cloud Infrastructure, כל מנהל פרויקט של Siemens Mobility מקבל מידע פרויקט רלוונטי ומדויק בלחיצת כפתור ממגוון מקורות נתונים כולל SAP , Microsoft SharePoint ו-Oracle Primavera. פעם נדרשו מספר ימים של הזנת מידע ידנית לגיליונות אלקטרוניים כדי לאסוף את הנתונים הללו.

סימנס מוביליטי הביאה את מסד הנתונים האוטונומי החדש מבוסס הענן שלה לאינטרנט תוך שבועיים, במקום מה שבדרך כלל היה לוקח חודשים. והוא סיפק ביצועים טובים יותר להגדלת נפחי הנתונים, בתוספת עד 90% חיסכון בעלויות וזמן בהשוואה לאפשרויות מקומיות.

בנוסף, מנהלי פרויקטים יכולים לראות תוכניות אות דיגיטליות וסטטוס הפרויקט במבט חטוף מבלי לחפור במסמכים וגיליונות אלקטרוניים, הודות ליישומי Oracle Application Express (APEX). פלטפורמת פיתוח האפליקציות המהירה ודלת הקוד משולבת בענן מסד הנתונים האוטונומי.

ל-Simens Mobility יש כעת תהליך ניהול מסמכים יעיל ונוח יותר הדורש ניהול והדרכה מינימליים. זה מועיל למנהלי פרויקטים ובסופו של דבר, לנוסעי הרכבת.

פורסם:9 בפברואר 2022