Experian משפרת את עומסי העבודה עם Oracle Cloud

Experian מעבירה נתונים וכלים קריטיים לתשתית הענן של Oracle עבור העלאת ביצועים של 40% וירידה של 60% בעלויות.

שיתוף:

כחברת טכנולוגיה גלובלית ומובילה בשוק בכל מה שקשור לנתונים וניתוח, חברת Experian מחויבת להיות בין הראשונים שמאמצים כל טכנולוגיה שיכולה לשפר את כוחם של הנתונים עבור לקוחותינו. כחלק מכך, העברנו כמה מעומסי העבודה שלנו ממרכזי נתונים מקומיים, מתשתיות שילוב ומחברות אחרות שמציעות ענן ציבורי אל Oracle Cloud Infrastructure. בכל מופע, הצלחנו להגדיל את הביצועים ב-40%, להפחית עלויות ב-60%, להגדיל את המהימנות ואת הגמישות.

Mervyn Lallyאדריכל ארגוני ראשי, Experian

רשימת מוצרים

אתגרים עסקיים

Experian היא חברת שירותי המידע העולמית המובילה בעולם. ברגעים הגדולים של החיים - מרכישת בית או מכונית ועד שליחת ילד לקולג' ועד גידול עסק על ידי חיבור ללקוחות חדשים - החברה מעצימה צרכנים ועסקים לנהל את הנתונים שלהם בביטחון. עם 17,800 עובדים ב-44 מדינות, Experian מנהלת נתוני היסטוריית אשראי ברחבי העולם על 1.3 מיליארד אנשים ו-166 מיליון עסקים.

עסקיה של החברה ממשיכים להתפתח כדי לספק שירותים מהירים וטובים יותר עבור לקוחותיה וצרכניה. Experian משתמשת בטכנולוגיה ובחדשנות כדי לספק את דרישות הנתונים בזמן אמת של צרכנים ועסקים. זה מאפשר לחברה להיות מוכנה לפעולה כשהרגע הנכון אכן מתרחש, בין אם זה עוזר לאנשים לקבל שליטה פיננסית ולגשת לשירותים פיננסיים, לעסקים לקבל החלטות חכמות יותר ולשגשג, למלווים להלוות באחריות רבה יותר, וארגונים למנוע הונאות זהות ופשע.

לדוגמה, ברגע שיתרת אשראי משולמת, Experian מאפשרת ניקוד מהיר במקום לחכות לפרק הזמן המסורתי של 30 יום. הפקת עדכונים מהירים למידע דורשת פלטפורמת נתונים גלובלית ניתנת להרחבה ומאובטחת כדי לסייע בעיבוד כמויות הולכות וגדלות של נתונים.

אנחנו מאמינים שאגם הנתונים של OCI הוא גורם משמעותי בשינוי הזה. זהו הדור הבא של הענן. בעזרתו אנחנו מתקדמים מהר יותר. בעזרתו אנחנו משפרים את הביצועים. בעזרתו אנחנו חוסכים מבחינת עלויות. והכי חשוב, בעזרתו יש לנו השפעה רבה יותר על החברה בכלל. אנחנו יכולים לעבד נתונים מהר יותר בשווקים מתפתחים, ולהביא לשוק מוצרים חדשים מהר יותר.

Mervyn Lallyאדריכל ארגוני ראשי, Experian

למה Experian בחרה ב-Oracle

Experian נזקקה לפלטפורמת נתונים פתוחה עם מוצרים ושירותים בקוד פתוח כדי לבנות צינורות נתונים עצומים ולעבד כמויות גדולות של נתונים, כולל אירועים בזמן אמת ומערכות מסדי נתונים יחסיים מסורתיות. החברה רצתה לאחד נתונים וניתוחים קריטיים ממרכזי נתונים מקומיים, מתקני מיקום משותפים וספקי ענן אחרים, על גבי ארכיטקטורת אגם אחת.

Experian בחרה בתשתית הענן של Oracle (OCI) עבור חבילת שירותי ענן מקצה לקצה לעיבוד נתונים בצורה מאובטחת ובמהירות בקנה מידה עולמי.

תוצאות

Experian moved several data workloads such has fraud detection, call center analytics, financial analytics, and credit data in Brazil to Oracle Cloud Infrastructure’s lakehouse architecture, which spans Oracle Exadata Cloud Service, Oracle Autonomous Data Warehouse, Object Storage, Big Data Service, Data Flow, and Data Science. החברה ראתה עלייה של 40% בביצועים, ירידה של 60% בעלויות, והגברת האמינות והחוסן.

עומסי עבודה בקוד פתוח ב-Spark ו-Hadoop מספקי ענן אחרים הועברו ל-OCI lakehouse ללא הנדסה מחדש או ארכיטקט מחדש, מה שתרם לחיסכון המשמעותי בעלויות ובזמן. בנוסף, הצלחתה של Experian בהגירה ל-OCI lakehouse נתמכה על ידי Oracle Cloud Lift Services, אשר סיפקו הדרכה לגבי תכנון, אדריכלות ויצירת אב טיפוס כדי לעזור לספק ערך מיידי.

הפלטפורמה הגלובלית המאוחדת הייתה משמעותית עבור שווקים מתעוררים כמו ברזיל והודו, שצריכים לעבד כמויות גדולות של נתונים אבל אין להם את אותם משאבים פיננסיים שיש לאזורים אחרים. "אנחנו יכולים לשנות את מערכת הסביבה של היזמים שמניעה את הכלכלות האלה. אתה תקבל את זה בחזרה פי עשרה אם אתה מקבל את זה ממש מלפנים", אומרת מרווין לאלי, ארכיטקט הארגונים הראשי.

פורסם:19 באוקטובר 2021