תשתית AI

הריצו עומסי עבודה תובעניים מהר יותר, כולל בינה מלאכותית גנרטיבית, ראייה ממוחשבת וניתוחים חיזויי, בכל מקום בענן המבוזר. קבלו את יכולות המחשוב העדכניות ביותר עם עד 32,768 מופעי GPU ב-Oracle Cloud Infrastructure (OCI) Supercluster.

עם Suno AI ו-OCI, כל אחד יכול ליצור מוזיקה מרגשת (2:06)

היתרונות של תשתית OCI לבינה מלאכותית

ערך גבוה וביצועים מובילים

תשתית OCI לבינה מלאכותית מציעה את הערך והביצועים הגבוהים ביותר עבור עומסי עבודה של בינה מלאכותית, כולל הסקה, אימון ועוזרים דיגיטליים.

עד 32,768 מופעי GPU

OCI Supercluster הוא השירות היחיד שמציע סקלביליות גבוהה עם מופעי מתכת חשופה שעוזרים להאיץ את האימון של מודלי בינה מלאכותית עם טריליוני פרמטרים.

בינה מלאכותית ריבונית

הענן המבוזר של Oracle מאפשר לפרוס את תשתית הבינה המלאכותית בכל מקום כדי לעמוד בדרישות הביצועים, האבטחה והריבונות .

מפתחי בינה מלאכותית ממנפים את OCI לאירוח, הסקה ואימון של מודלי הבינה המלאכותית מהדור הבא.

גלו את OCI Supercluster לאימון בינה מלאכותית בקנה מידה גדול

סקירה כללית

OCI Supercluster מאפשר לפרוס עד 32,768 מופעי GPU מתקדמים לכל אשכול, תוך מינוף רשת אשכולות RDMA ואחסון מקומי לאימון והסקה מהירים עבור מודלים של בינה מלאכותית בקנה מידה גדול.

תרשים של OCI Supercluster המציג מופעי מתכת חשופה המופעלים על ידי מעבדי GPU של NVIDIA, אפשרויות אחסון (כגון בלוקים, אובייקטים וקבצים) ורשת אשכולות RDMA ב-Converged Ethernet המספקת זמני המתנה של מיקרו-שניות ורוחב פס של 1.6GB לשנייה.

אחסון ב-Supercluster

OCI Supercluster מאפשר לגשת לאחסון מקומי, אחסון בלוקים, אחסון אובייקטים ואחסון קבצים להשגת ביצועים בקנה מידה של מחשב-על. מבין ספקי ענן הגדולים, OCI מציעה את הקיבולת הגבוהה ביותר של אחסון NVMe מקומי עתיר-ביצועים לשמירת גיבויים תכופה יותר במהלך האימון, מה שמוביל להתאוששות מהירה יותר במקרה של תקלה.

מערכות מחשוב עתיר-ביצועים, כולל BeeGFS, GlusterFS, Lustre ו-WEKA, יכולות לשמש לאימון מודלים של בינה מלאכותית בקנה מידה גדול מבלי להתפשר על הביצועים.

רישות ב-Supercluster

רשת אשכולות RDMA במהירות גבוהה עם כרטיסי רשת ConnectX-5 של Mellanox במהירות של 100GB לשנייה ו-RDMA דרך Converged Ethernet v2 מאפשרת ליצור אשכולות GPU גדולים עם אותם זמני ההמתנה המזעריים והסקלביליות הגבוהה שיש לרשתות מקומיות.

הלקוחות לא משלמים תוספת עבור יכולות RDMA, אחסון בלוקים או רוחב פס, והם מקבלים תעבורה יוצאת בנפח 10GB בחינם.

רישות ב-Supercluster
להגדיל+
התרשים מציג רשת Supercluster RDMA עם שמונה מעבדי A100 של NVIDIA בכל צומת, המחוברים ברשת דופלקס מלא עם רוחב פס פנימי כולל של 1.6TB לשנייה.

מחשוב ב-Supercluster

מופעי מתכת חשופה של OCI המופעלים על ידי מעבדי H100 ו-A100 של NVIDIA מאפשרים להריץ מודלים של בינה מלאכותית בקנה מידה גדול, כגון למידה עמוקה, בינה מלאכותית שיחתית ובינה מלאכותית גנרטיבית. עם Supercluster, הלקוחות יכולים להתרחב לעד 32,768 מופעי A100 GPU לאשכול.

התרשים מציג צומתי אשכול GPU המופעלים על ידי מעבדי A100 של NVIDIA ורישות עם זמן המתנה של פחות משתי מיקרו-שניות.

מקרי שימוש אופייניים בתשתית בינה מלאכותית

אמנו מודלים של בינה מלאכותית במופעי מתכת חשופה של OCI המופעלים על ידי מופעי GPU, רשת אשכולות RDMA ו-OCI Data Science.


תרשים למידה עמוקה, אימון והסקה, תיאור להלן
אמנו מודלים של בינה מלאכותית במופעי מתכת חשופה של OCI המופעלים על ידי מופעי GPU, רשת אשכולות RDMA ו-OCI Data Science.

מדי יום מתבצעות מיליארדי עסקאות פיננסיות. כדי להגן עליהן, יש צורך בכלי בינה מלאכותית מתקדמים שיכולים לנתח כמויות גדולות של נתוני לקוחות היסטוריים. מודלים של בינה מלאכותית ב-OCI Compute המופעלים על ידי מעבדי GPU של NVIDIA, יחד עם כלים לניהול מודלים כגון OCI Data Science ומודלים אחרים בקוד פתוח, עוזרים למוסדות פיננסיים להפחית את הסיכון להונאה.


תרשים זיהוי הונאה בסיוע בינה מלאכותית, הסבר להלן
מודלים של בינה מלאכותית ב-OCI Compute המופעלים על ידי מעבדי GPU של NVIDIA, יחד עם כלים לניהול מודלים כגון OCI Data Science ומודלים אחרים בקוד פתוח, עוזרים למוסדות פיננסיים להפחית את הסיכון להונאה.

בתי חולים רבים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לנתח סוגים שונים של תמונות רפואיות (כמו צילומי רנטגן וסריקות MRI). מודלים ייעודיים יכולים לדווח על תוצאותיהן של בדיקות רפואיות ולהצביע על מקרים שדורשים בדיקה מיידית על ידי רדיולוג.


תרשים ניתוח תמונות רפואיות בעזרת בינה מלאכותית, הסבר להלן
מודלים ייעודיים הרצים על OCI Compute בעזרת מופעי GPU יכולים לנתח תמונות רפואיות ולספק תוצאות מיידיות או לתעדף תמונות לבדיקה נוספת.

פיתוח תרופות הוא תהליך יקר וארוך שיכול לקחת שנים רבות ולעלות מיליוני דולרים. מינוף תשתית הבינה המלאכותית ויכולות האנליטיקס עוזר לחוקרים יכולים להאיץ את גילויין של תרופות חדשות. בנוסף, OCI Compute, המופעל על ידי מעבדי GPU של NVIDIA, יחד עם כלים לניהול זרימות עבודה של בינה מלאכותית כגון BioNeMo, מאפשר לאצור נתונים ולעבד אותם מראש.


שימוש בבינה מלאכותית כדי להאיץ את פיתוחן של תרופות, תיאור להלן
מינוף תשתית הבינה מלאכותית ויכולות האנליטיקס עוזר לחוקרים להאיץ את פיתוח התרופות, לאצור מידע ולעבד אותו מראש.

סיפורי הצלחה מלקוחות תשתית הבינה המלאכותית

גלה עוד סיפורי לקוחות

צעדים ראשונים עם OCI AI Infrastructure

נסו את Oracle AI וקבלו ניסיון חינם ל-30 יום

Oracle מציעה תוכניות מינוי בחינם עבור רוב שירותי הבינה המלאכותית, וכן נקודות זיכוי בשווי $300 להתנסות בשירותי ענן נוספים. AI Services הוא אוסף של שירותים הכולל בינה מלאכותית גנרטיבית, עם מודלי למידת מכונה מוכנים לשימוש שעוזרים למפתחים ליישם בינה מלאכותית ביישומים ובפעולות עסקיות.

  • אילו שירותי AI ו-ML של Oracle מציעים תוכנית תמחור בחינם?

    • OCI Speech
    • OCI Language
    • OCI Vision
    • OCI Document Understanding
    • Machine Learning in Oracle Database
    • OCI Data Labeling

    ובנוסף, תשלמו רק את עלויות המחשוב והאחסון עבור OCI Data Science.

ראה כמה אתה יכול לחסוך עם OCI

התמחור של Oracle Cloud הוא פשוט, עם תמחור נמוך עקבי ברחבי העולם, התומך במגוון רחב של מקרי שימוש. כדי להעריך את התעריף הנמוך שלך, בדוק את אומדן העלויות והגדר את השירותים בהתאם לצרכיך.

חווה את ההבדל

  • 1/4 בעלויות רוחב הפס היוצאות
  • 3X המחיר-ביצועי החישוב
  • אותו מחיר נמוך בכל אזור
  • תמחור נמוך ללא התחייבויות לטווח ארוך

התייעצו עם מומחי בינה מלאכותית

קבלו תמיכה בבניית פתרונות בינה מלאכותית או בפריסה של עומסי עבודה על תשתית OCI לבינה מלאכותית.

  • המומחים יענו על שאלות כגון

    • כיצד אוכל להתחיל עם Oracle Cloud?
    • אילו סוגים של עומסי עבודה אפשר להריץ ב-OCI?
    • אילו סוגים של שירותי בינה מלאכותית כלולים ב-OCI?