Oracle Red Bull Racing מספקת עונת אליפות הנתמכת על ידי Oracle Cloud

צוות Drivers and Constructors' World Championship F1 מרחיב את שותפות הטכנולוגיה שלה, בעזרת Oracle Cloud לסימולציות מירוץ בזמן אמת, מעורבות מעריצים, פיתוח מנוע ועוד.

שיתוף:

Oracle Cloud משחקת תפקיד מרכזי בתוצאה של כל גרנד פרי שניצחנו השנה, ובכל גרנד פרי שבו השגנו תוצאות משמעותיות.

כריסטיאן הורנרמנהל הצוות והמנכ"ל, Oracle Red Bull Racing

רשימת מוצרים

אסטרטגיה מונעת-טכנולוגית

כשנהג אורקל רד בול רייסינג, מקס ורסטפן, העפיל במקום ה-10 לגראנד פרי ההונגרי ביולי 2020, אלוף הנהגים המכהן ידע שהוא יצטרך להיאבק בדרכו בשדה כדי להתקרב אפילו לסיום הפודיום. אבל ורסטפן והקבוצה לא התיישבו רק על כמה מקומות. הם חישבו בקפדנות אסטרטגיית גזע אגרסיבית, ועל מסלול שהוא קשה לשמצה עבור עקיפות, ורסטפן ניצח כמעט שמונה שניות והתאים לניצחון ההחלמה הטוב ביותר של הקבוצה אי פעם.

Red Bull Racing

המירוץ בהונגריה היווה את השילוב של אסטרטגיה טכנולוגית, עבודת צוות ונהיגה מעולה של ורסטפן והנהג סרג'יו פרז, שהיה סימן ההיכר של עונת ה-Oracle Red Bull Racing 2022. זה עזר לקבוצה לזכות באליפות העולם של הבונים, פרס הקבוצה העליונה של הספורט, כמו גם להגן על אליפות העולם של הנהג של ורסטפן. לצוות יש שותפות טכנולוגית הדוקה עם אורקל, כולל הפעלת מיליארדי סימולציות של מונטה קרלו באמצעות תשתית ענן של אורקל (OCI) כדי לחקור את התרחישים וההסתברויות השונות לתוצאות לפני ובמהלך כל גרנד פרי .

"בשל כל הסימולציות לפני תחילת המירוץ, קל מאוד להתאים אסטרטגיה אחרת במהלך המירוץ כי הכל קיים, הכל מוכן", אומר ורסטפן. "בטח היה לנו יתרון אסטרטגי על פני קבוצות אחרות".

להרוויח את שני הגביעים המובילים F1 הוא לא הישג קטן, והוא ממחיש את החדשנות של הצוות ואת מאמציו של נתונים וטכנולוגיה כדי לקדם תוצאות. בנוסף לסימולציות לפעולה על המסלול, טכנולוגיית Oracle תומכת בהשקה של Oracle Red Bull Racing של פלטפורמת מעורבות מעריצי The Paddock ובשלבים המוקדמים של פיתוח מנוע מירוץ חדש של Red Bull Powertrain, שעתיד לצאת לראשונה ב-2026.

"זו הייתה עונה מדהימה, כל כך הרבה שיאים, כל כך הרבה הופעות מדהימות", אומר כריסטיאן הורנר, מנהל הצוות והמנכ"ל של Oracle Red Bull Racing. "כצוות, אנחנו באמת עשינו את המסלול הזה, וזה מסתמך מאוד על שותפי הטכנולוגיה שממלאים תפקיד מרכזי בהצלחת האליפות הזו".

בשל כל הסימולציות לפני תחילת המרוץ, קל מאוד להתאים אסטרטגיה אחרת במהלך המרוץ כי הכל שם, הכל מוכן. אני חושב שהיה לנו יתרון אסטרטגי על פני קבוצות אחרות.

מקס ורסטפןנהג Oracle Red Bull Racing

כיצד OCI תומך באסטרטגיות מירוץ Oracle Red Bull Racing

למרות שעונת 2022 סיפקה בסופו של דבר אליפויות ורשומות, Oracle Red Bull Racing התמודדה עם חליפות רציניות לאורך הדרך. בתחילת העונה, האיטרציות הראשונות של גזע רד בול RB18 היו כבדות וקשות יותר לנהוג, כמו כל צוותי F1 המותאמים לתקנות חדשות שנקבעו על ידי Fédération Internationale de l'Automobile כי מחדש לחלוטין עיצוב רכב עבור 2022. בעונת F1 פותחת במעגל הבינלאומי בחריין, בעיות טכניות מאוחר במרוץ אילצו את ורסטפן ופרז לפרוש קצר מהסיום. לוורסטפן עוד "לא סיים" שני מירוצים מאוחר יותר, באוסטרליה, לא ייתן לו נקודות בשניים משלושת המירוצים הראשונים של הגנת התואר שלו. הקבוצה מעולם לא מצמצמת ומשתלבת כדי לבצע תיקונים.

"כל אחד כמובן כועס מאוד כאשר הדברים משתבשים, אבל גם מהר מאוד אנו מתמקדים במה שאנחנו צריכים לשפר", אומר ורסטפן. "כולם בעלי מוטיבציה גדולה. גם כאשר יש לנו סוף שבוע קשה, אנחנו כמובן לוקחים את זה, אבל אז אנחנו מצפים מיד לאחד הבא".

בצד העורפי, Oracle Red Bull Racing מסתמכת על OCI כמנוע של פעולות האסטרטגיה שלה. כמעט באותו האופן שבו פעילות שרשרת האספקה מנהלת סימולציות של מונטה קרלו כדי לזהות סיכוני צוואר בקבוק, או שמשקיעים בוול סטריט משתמשים בהם כדי לדגמן סיכון בתיק, הצוות משתמש ב-OCI - גם לפני המירוץ וגם בזמן אמת בזמן שהאירועים מתפתחים - להריץ סימולציות שמודדות את ההסתברות לסיכומי נקודות מרביים מבחירות אסטרטגיות שונות, כמו מתי לעקוף ובאילו צמיגים להשתמש.

תוך שימוש בעלות הנמוכה והביצועים הגבוהים של OCI, האסטרטגים של הצוות הריצו כארבעה מיליארד סימולציות במהלך כל מרוץ - כלומר מיליוני סימולציות בכל שנייה - לאורך עונת 2022. הצוות השתמש ב-Oracle Container Engine for Kubernetes כדי לרכז את יישומי הסימולציה שלו, ולאחר מכן להריץ את המודלים הללו באמצעות מעבדי אמפר בעלי ביצועים גבוהים ב-OCI. אסטרטגיית הפעילות הטכנית של הצוות דומה לזו שאומצה בכל התעשיות - באמצעות האוטומציה של Kubernetes המנוהלת בענן, כדי לשלב את כוח העיבוד הנכון מתחת לכל סוג עומס עבודה. עבור Oracle Red Bull Racing, שיש לה גישה לנפח גבוה זה של סימולציות הופך את אסטרטגיית הצוות למפורטת יותר ומגדיל את רמת הבטחון.

"עבודה עם Oracle Cloud מאפשרת לנו לקבל החלטות מושכלות כרגע, להגיב במהירות ולהתאים את מה שהמתחרים שלנו עושים בתוך מירוץ", אומר הורנר. "Oracle Cloud משחקת תפקיד מרכזי בתוצאה של כל גרנד פרי שניצחנו השנה, וכל גרנד פרי שבו השגנו תוצאות משמעותיות, ששברנו את כל הרשומות שלנו בעונה זו." 25-year-old Verstappen קבע שיא חדש עבור רוב הניצחונות בעונה 2022.

אפילו בין כל כך הרבה מרוצים בלתי נשכחים, הצלחתו של ורסטפן במסלול הונגארורינג בהונגריה בלטה כחלון ראווה של המיומנות והכושר שלו, כמו גם כמה אמון יש לנהגים ולצוות באסטרטגיה שלהם, אותה מוביל ראש אסטרטגיית המירוץ Will. קורטני או מהנדסת האסטרטגיה הראשית חנה שמיץ על קיר הבור של מסלול המרוצים.

"בהונגריה, הכל היה רק להיות סבלני ולבחור את הזמן הנכון לבור על הצמיגים הנכונים", אומר ורסטפן. "בשל האסטרטגיה, העברנו את דרכנו קדימה, הסתמך על מה שחשבנו שנכון, וכך בסופו של דבר ניצחנו במירוץ".

חידוש חוויית המאוורר ועסקי המרוצים

עבור Oracle Red Bull Racing, ההתמקדות בחדשנות טכנית משתרעת מעבר לרשת. באמצעות Oracle CrowdTwist Loyalty and Engagement, הצוות השיקה The Red Bull Racing Paddock, פלטפורמה המאפשרת למעריצים לצבור נקודות כדי לקבל גישה למסחר בלעדי והורדות דיגיטליות. מאז השקתו, The Red Bull Racing Paddock גידלה את חברות הנאמנות שלה ביותר מ-950%. הצוות המשיך להוסיף יכולות ותוכן אשר שומרים על מעריצים מעורבים בין גזעים במהלך העונה.

"חשוב מאוד להישאר בחזית החדשנות כצוות, ובמיוחד עם בסיס המעריצים שלנו, שצומח אי פעם", אומר הורנר. "עם יוזמות שהצגנו כמו The Paddock-אפשר למעריצים שלנו להתקרב לפעולה, למידע, למעורבות עם הצוות - זה נותן לנו את היכולת לדעת מי המעריצים שלנו. זה משהו שאנחנו לוקחים ברצינות רבה, אינטראקציה עם דם החיים של הצוות שלנו, וזה כמובן האוהדים".

במבט קדימה, הקבוצה התחייבה למטרה שעשויה להיות קשה ככל שזכתה באליפות אחרת: עיצוב וייצור מנועי גזע משלה. מהלך כזה לא היה יעלה על הדעת אפילו לפני מספר שנים עבור חברה שלא כבר בתעשיית הרכב, אבל גישה מבוססת ענן למשאבי מחשוב בעלי ביצועים גבוהים עזרה לשנות את מה שאפשר להנדסה מתוחכמת זו. לכן, כאשר הונדה החליטה לא לפתח עוד מנועי F1, Oracle Red Bull Racing קיבלה את ההחלטה הנועזת לפתח מנוע משלה בעונת 2026. "גייסנו את הכישרונות, יש לנו את התשתית, וחשוב מאוד, יש לנו את הכלים", אומר הורנר.

תשתית ענן מיישרת את מגרש המשחקים עבור חברות הזקוקות לכוח מחשוב עבור הנדסה מתקדמת כגון חישובי דינמיקת נוזלים חישובית (CFD). מעצבי מוצרים ממכוניות לקופי קפה לאלקטרוניקה משתמשים בכלי CFD במהלך הפיתוח, אבל זה באופן מסורתי נדרש השקעה מסיבית במרכזי נתונים מקומיים, עבור טכנולוגיה שיכולה לשמש רק באופן ספורדי. OCI אפשרה למהנדסי Oracle Red Bull Racing לקום ולרוץ באופן מיידי במחשוב עם יכולת CFD, ללא תקורה כאשר קיבולת זו לא נמצאת בשימוש.

"המהירות שבה אנו פועלים היא כל כך מהירה, ושם באמת אפשרה לנו טכנולוגיית הענן של אורקל - חוסר הצורך לחכות לבניית מרכז נתונים באתר איפשר לנו לעבור מדף נייר נקי להפעלת מנוע. ופועל תוך תקופה של 12 חודשים", אומר הורנר.

בחזית אחרת, Oracle Red Bull Racing גם משתתפת באליפות ה-Pro F1 Esports Series, שרואה את המירוצים הטובים ביותר בעולם שמתחרים לנהגים ולאליפות צוות. Oracle Red Bull Racing מסתמכת על OCI לעיבוד נתוני טלמטריה בזמן אמת מהמירוצים המדומים, תוך קליטה של עד 130,000 נקודות נתונים בשנייה במהלך מירוץ Esports. ניתן להשתמש בנתונים אלה בבינה מלאכותית ובמודלים של למידת מכונה כדי לייעל את ביצועי הצוות והנהג.

בנפרד מצוות F1, Red Bull Advanced Technologies עובדת עם מומחי Oracle AI בדרכים השתמש ב-AI הפועל על OCI כדי לעזור לאמן את הדור הבא של נהגים.

"העונה הראשונה שלנו כ-Oracle Red Bull Racing הייתה מסע מדהים", אומר הורנר. "הועיל לנו מאוד מהטכנולוגיה של Oracle, בין אם זה על קיר הבור, עיצוב מנוע חדש או אינטראקציה עם האוהדים שלנו. בכל הספקטרום של העסק, זו הייתה שנה מתגמלת מאוד על המסלול לעבוד עם Oracle ומחוצה לו".

פורסם:14 בנובמבר 2022

רשימת מוצרים